Program

Her er det planlagte programmet for Den DataDrevne Dagen (4D/dagen):

09.00
Velkommen
Omnichannel, marketing automation, programmatisk publisering …
Hva ligger egentlig i buzz-ordene, og hva betyr Big Data egentlig i praksis for oss som jobber med markedsføring og kommunikasjon?
Nina Furu
Partner i Webgruppen AS

9.45
Riktig innhold til riktig bruker
Slik fungerer programmatisk publisering og -markedsføring
Jan Helge Sageflåt
VP for Product Marketing i Cxense

10.30
Kaffepause

10.45
Økt presisjon og mye bedre resultater
Marketing automation – hvorfor og hvordan?
Barbro Fagerbakk, InboundGroup AS

11.30
360 ° kundeforståelse
Hvordan se og forstå alle kundens signaler på tvers av kanal (og uten å bytte ut alle dine eksisterende systemer)
Britt Richardsen, Tieto

12.15
Lunsj

13.00
På veien mot omnichannel
Hvilke verdifulle data har du og hvordan kan de brukes? Hvilke data og verktøy trenger du å skaffe?
Håvard Kvinnesland
Concept developer i Bring Dialog

13.45
Delbare data og mikroformater
Hva betyr delbare mikrodata for webpublisering? Hva er schema.org og hvorfor er det viktig?
Benedicte Raae
Partner i Lilly Labs og Personal Engineer

14.30
Kaffepause

14.45
Smart bruk av brukerdata fra Facebook

Facebook har svært gode data om din kunde – hans interesser, adferd og annet. Hvordan kan du bruke disse dataene på en smart måte, både inne i og utenfor Facebook?
Takin Kroop
Senior Digital Marketer i Fanbooster

15.30
Next steps:
Her er stedene du kan ta tak etter dagen, slik at du kommer videre i prosessen mot omnichannel og datadrevet markedsføring/kommunikasjon.
Nina Furu,
Partner i Webgruppen AS

16.00 – Ferdig

button (2)