Foredragsholdere


Nina Furu

Nina er en veteran innen norsk internett-kommunikasjon. Med bakgrunn som nettredaktør for flere magasiner og portaler, startet hun Nettredaktørskolen i 2003 og har drevet den siden. Nina er partner i Webgruppen, og en kjent kursleder og foredragsholder. Hun er også styreleder i Webforum Norge, sitter i en rekke juryer og utvalg, og har skrevet flere av fagbøkene om webkommunikasjon og sosiale medier som benyttes på norske høyskoler.

rsz_janhelgeJan Helge Sageflåt

Jan Helge har fartstid fra Microsoft og Fast Search & Transfer og er nå del av den norskeide oppstarten Cxense. Cxense leverer teknologi for å levere hyperrelevant innhold til den enkelte leser i sanntid. Selskapet har kontorer i 10 land og leverer programmatiske publiseringsløsninger til kunder som Wall Street Journal, El Pais, The Guardian og South China Morning Post.

takin-kroopTakin Kroop

Takin er en av de mest kunnskapsrike og formidlingsglade Facebook-markedsførerne i Norge. Han har bred salgs- og markedsføringserfaring, og er nå senior digital marketer i Fanbooster. Her jobber han med markedsføring på Facebook for en rekke kunder, og er også en tydelig deltager i fagmiljøene rundt sosiale medier i Norge.

 

rsz_2brittBritt Richardsen

Britt er Lead Customer Experience Advisor for Retail Industry at Tieto. Hun har tidligere erfaring som salgsdirektør for SMB og digitale kanaler i Bring og har jobbet mye med logistikk og håndtering av store datamenger. I Tieto jobber hun blant annet med verktøyene for fullstendig kundeinnsikt på tvers av systemer og kanaler.

 

 

rsz_håvardHåvard Kvinnesland

Håvard er konseptutvikler i Bring Dialog, som sender ut nyhetsbrev og epost-markedsføring i store volum på vegne av en rekke av landets største selskaper. Håvard analyserer både online og offline data på vegne av sine kunder, og kan sette opp kampanjer som målretter seg med laserpresisjon mot den enkelte, potensielle kjøper.

 

rsz_benedicteBenedicte Raae

Benedicte er Master of Computer Science fra NTNU, utvikler og app-maker. Hun har også gjort en rekke oppdrag som «personal engineer» der hun med sin dype tekniske forståelse og gode formidlingsevne får til å bistå «vanlige folk» i å forstå kompleks teknologi. Hun har også vært mye på NRK med samme budskap.

 

barbroBarbro Fagerbakk

Barbro er gründer og foredragsholder innen digital markedsføring og inbound marketing. Hun har bakgrunn som journalist og innholdsskaper, og hjelper nå bedrifter med leadsgenererende innhold, lead nurturing og marketing automationi InboundGroup.